Feest op locatie

Tijdens de feestweek van vrijdag 17 tot en met zondag 26 september gaan we je helpen om je eigen knalfeest op locatie te organiseren! Hoe?

Meld je locatie, team of (woon)groep aan via de knop hiernaast.
Let op: Als je op één locatie met meerdere groepen samenwoont/samenleeft dan mag je die apart opgeven.

Wat is een feest zonder artiest?

Precies! Daarom heeft Showbird speciaal voor ons een database gebouwd met de beste regionale en lokale artiesten.  Van zangers tot clowns, van DJ’s tot instrumentale optredens. Er is voor ieder wat wils. Na je inschrijving krijg je van ons een cadeaukaart ter waarde van 75 euro om via Showbird een artiest te boeken. De rest van het bedrag betaal je als locatie zelf. Cadeaukaarten combineren met andere locaties, teams of huiskamers mag mits de corona-maatregelen daar ruimte voor geven! Er zijn maximaal vier cadeaukaarten per locatie. Lees hieronder meer bij de veelgestelde vragen.

Hapjes & drankjes

Bij een feestje horen ook gezellige drankjes én hapjes. Daarom krijg je van ons een vergoeding van € 7,- per persoon voor de boodschappen. Dit bedrag wordt na de feestweek overgeboekt via jullie kostenplaats. Belangrijk dus om die goed in te vullen. Weet je 'm niet (meer)? Check het hier! Onze collega chef-kok Linda heeft ter inspiratie deze leuke én lekkere recepten gemaakt. Vooral ook leuk om in de voorbereiding met elkaar klaar te maken. Download hier de recepten voor je locatiefeest. Maak je liever iets anders? Dat mag natuurlijk!

Uitnodiging

Cliënten en collega's uitnodigen voor jullie feest? Wij hebben deze flyer alvast voor je gemaakt. Je kunt 'm printen en met de hand de datum en tijd invullen. Je kunt dat ook op de computer doen en de flyer daarna uitprinten en ophangen.

Versiering

Tot slot ontvang je van ons een doosje met versiering om de locatie feestelijk aan te kleden.

Samenvatting & rekenvoorbeeld

Om het geheel nog even samen te vatten, geven we graag een rekenvoorbeeld. Stel dat je een locatie hebt met zeven huiskamers/teams die allemaal mee willen doen. Hoe werkt dat en wat krijg je dan?

  • Ieder team / iedere huiskamer schrijft zichzelf apart in via de knop hiernaast
  • Je krijgt voor alle medewerkers en cliënten van alle zeven huiskamers een vergoeding van € 7,- per persoon voor hapjes & drankjes
  • Je krijgt één groot pakket met versiering voor de hele locatie
  • Je krijgt vier cadeaukaarten à 75 euro per stuk van ons om een artiest te boeken bij Showbird.
  • Het bedrag dat overblijft na het inwisselen van de cadeaukaart(en) betaal je als locatie zelf.

Vragen?

Bekijk hier de veelgestelde vragen of mail ons op 60jaar@philadelphia.nl

Meld je aan voor het locatiefeest

opgeven is helaas niet meer mogelijk

Waar gaan we je mee helpen?

De leukste artiesten

Je boekt ze zelf met de cadeaukaart die je van ons krijgt. Van band tot acrobaat, van waarzegger tot kok! Kijk snel op de site van Showbird.

De lekkerste recepten

Welke recept zou jij willen maken waar je nog wel wat hulp bij nodig hebt? Mail het ons, dan zorgen wij voor een goede instructie: 60jaar@philadephia.nl.

Allerlei feestmateriaal

Je krijgt van ons een doos met spullen om van je feest ook echt een feest te maken. Wat mag er niet ontbreken? Mail het ons! 60jaar@philadelphia.nl

Veelgestelde vragen:

Wij hebben op locatie drie verschillende woongroepen. Als we die apart opgeven, krijgen we dan ook drie cadeaukaarten voor Showbird?
Ja, als je drie groepen hebt die apart samenleven/samenwonen, dan krijg je per groep een cadeaukaart van Showbird. Het maximum aantal kaarten per locatie is vier.

Kun je een (reken)voorbeeld geven als we met zeven huiskamers/teams meedoen? Wat krijgen we dan?

  • Ieder team / iedere huiskamer schrijft zichzelf apart in via de knop hiernaast
  • Je krijgt voor alle medewerkers en cliënten van alle zeven huiskamers een vergoeding voor hapjes & drankjes
  • Je krijgt één groot pakket met versiering voor de hele locatie
  • Je krijgt vier cadeaukaarten à 75 euro per stuk van ons om een artiest te boeken bij Showbird

Kun je een (reken)voorbeeld geven als we met drie huiskamers/teams meedoen? Wat krijgen we dan?

  • Ieder team / iedere huiskamer schrijft zichzelf apart in via de knop hiernaast
  • Je krijgt voor alle medewerkers en cliënten van alle drie de huiskamers een vergoeding voor hapjes & drankjes
  • Je krijgt één groot pakket met versiering voor de hele locatie
  • Je krijgt drie cadeaukaarten à 75 euro per stuk van ons om een artiest te boeken bij Showbird

Mag je met andere woongroepen en/of locatie vouchers samenvoegen om een optreden te boeken?
Dat mag zeker! Je mag zoveel cadeaukaarten combineren als je wilt mits dat ook mag binnen de coronamaatregelen en de situatie die voor jouw locatie / groep geldt.

Zijn de bedragen voor de optredens van Showbird lager dan normaalgesproken?
Ja, de bedragen waarvoor je een optreden kunt boeken bij Showbird zijn lager dan normaalgesproken. Dit gereduceerde tarief hebben we speciaal met ze afgesproken voor Philadelphia.

Moeten we het bedrag voor het optreden dat over blijft na het inwisselen van de voucher zelf betalen?
Ja, het bedrag dat over blijft betaal je zelf als locatie/groep. Je mag wel meerdere cadeaukaarten combineren zodat dat bedrag zo laag mogelijk wordt of misschien wel helemaal op nul uitkomt. Als je ervoor hebt gekozen om het restbedrag op factuur te betalen, dan krijg je eind juli van Showbird de officiële factuur die je kunt doorzetten voor betaling.

Wij hebben een eigen artiest die we graag willen boeken, kunnen we het bedrag van de vouchers ook los krijgen?
Nee, helaas kunnen we het bedrag van de vouchers niet los overmaken en kun je er alleen bij Showbird een artiest voor boeken. Wat je wel kunt doen is de artiest aan(laten)melden bij Showbird en contact met hen opnemen of je die specifieke act kunt boeken. Heb je daar vragen over? Stuur ons dan even een mailtje.

Wij hebben op locatie voldoende versiering dus ik hoef geen doosje te ontvangen. Kan ik dat doorgeven?
Ja, fijn als je dat wil doen! Wil je ons een mailtje sturen op 60jaar@philadelphia.nl?

Mogen cliënten ook meedoen met de sterrenjacht?
De sterrenjacht is voor alle medewerkers, vrijwilligers, stagiaires en leerlingen en zzp-ers. Cliënten kunnen natuurlijk wel optreden als de Route 60 bij de locatie komt. Of in september tijdens het feest op locatie.